Alla inlägg den 10 januari 2015

Av Erica - 10 januari 2015 16:13

Pratar fortfarande inte me mig, undrar hur länge han orkar hålla på... en annan sitter o myser me barna o godis framför planet 51 på nickelodeon! Mys pys o orka bry sig om en sur gris... spännande o se hur länge han orkar... jag tycker d e lugnt o skönt, inget gnäll, inget gör d osv. Mycket avslappnande dag hittills... hoppas den slutar lika bra!! Film o dusch ikväll så blir dagen nog bra! ?

Av Erica - 10 januari 2015 11:16

Vägrar visst att prata me mig idag... jaja vem bryr sig blir lugnt o skönt då... ? får väl säga som han: hur länge ska du älta d här? Lr d va igår, idag e idag! Haha mest risk att reta upp han tror jag... han får väl sura ett tag sur så blir d bra sura en, Who cares...

Av Erica - 10 januari 2015 08:28

D e väl skillnad på "nej" o "inte så sugen"? D e d enligt mig iallafall! Gubben fråga mig igår kväll om vi skulle ha sex vilket jag svara på känner mig inte så sugen... får jag inte ens s....a dig... känner mig inte sugen sa jag igen... vilket leder till att han blir sur för han tror d hänger på nåt annat o jag frågar vadå? D vet väl inte jag d vet väl du lr? Du har inte sagt nej under dom här 5 åren som vi vart tillsammans sagt nånting måste d ju va... nej d enligt d inte o jag har inte sagt nej bara att jag inte är sugen... han blev sur o la sig på soffan o då orka jag inte ens bry mig för då blev jag genast mindre sugen... allt jag mena va att om han nu ville ha sex så kunde han ju ha försökt få igång mig d va ju inget nej, istället för att bli sur!! Så nu kommer han säkert att va sur hela dan... jaja vill man missuppfatta så kan man göra dan me allt!!!
Har man gått runt o haltat en dag o sen har ont i höften som en följd på detta så e man inte sugen lr ont man vänder på d, mer svårtänd... speciellt som att han inte velat på 2 dar dar avtar dar lite om man får jobba lite hårdare, värre än så e d ar inte... ?

Ovido - Quiz & Flashcards