Alla inlägg den 2 januari 2015

Av Erica - 2 januari 2015 11:11

Ska ja säga?! D gjorde mig irriterad ja! Jag tänker på pengar... dom har fast jobb båda 2 o ingen av dom klarar av att köpa en overall i rätt storlek till honom lr vanliga kläder för den delen allt e för kort i armar ort ben... stackarn han kommer bli mobbad! Han tar alla pengar barnbidrag ort uderhållsstöd allt har han ort han komman inte ens ge mig pengar så jag kan kommande riktiga kommanöpalädet till han här... nu har jag d men nån gång växer han ur dom... stackars barn men snart e d bara 5 år kvar till han han välja vart han vill bo helt själv o hoppas att han väljer oss!! Då ska kan få se på ett o annat tänker inte åka halvvägs lr nånting för att underlätta för honom!! Skratta bäst som skrattar sist!! Vi får se o hoppas!!!

Av Erica - 2 januari 2015 10:46

Fortfarande inga mirakel!! Fick däremot höra av min son vad hans pappa säger om mig... pappa säger att du bara tänker på pengar d e därför därför aldrig ringer... kändes kul att han säger sånt t våran son o dessutom när d e nånting han inte vet ett skit om... tråkigt om jag blir ledsen jag pratar inte illa om hans pappa även om jag har en massa sannings ord att ge... d får han veta när han ett äldre om frågar!! Jaja sitter om glor på ett film på datan, stora grabben spelar Mario o dom små springer upp om ner om leker om gnäller som vanligt...

Ovido - Quiz & Flashcards