Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Erica - 11 januari 2015 19:31

Haha vad ska man säga? På kvällen börja han prata me mig o fråga: får man nåt idag då?
-trodde inte du ville d eftersom du inte pratat me mig på hela dan...
-ne d har jag inte...
Fortsätter gå mot sängen för att lägga mig.
-jag ställde en fråga lr!?!
-du vet vart jag e om du vill nåt...
-kan du inte sätta dig här hos mig lr?? (I soffan)
-jo klart jag kan men hur fan ska jag veta att du vill d när du inte pratat me mig på hela dan?!
Sen va allt som vanligt o vi hade trevligt på många sätt... ?
Dagen idag har allt vart jätte bra! Åkte hem t barnas farmor o satt o tjöta skit o barna fick rasta sig lite, skönt när dom blir trötta! Dom va ute me faster o gick lite o lekte inne en trevlig dag som skilde sig lite från vardagen! Skönt!! Missa min tvätt tid men d va d värt! Sen när jag o barna väl kom hem så hade kompisen låst dörren innan han hämta sambon för o åka t garaget men dom glömde ju att ge mig nyckeln... Så d va bara för dom o komma hem... så blev d mat från thai här nere för att ungarna skulle få mat innan d va dags o lägga sig, kl va mycket redan när vi kom hem o vänta på dom ca 30 min blev ho ju inte mindre av... ? så fick bli så, ingen som grät blod över d... haha!!

Ovido - Quiz & Flashcards