Alla inlägg under januari 2015

Av Erica - 9 januari 2015 20:23

Ligger i soffan o glor på film o får plötsligt sånt sug på o baka... så slänger ihop en sockerkaka me Nutella ihop som sjönk t botten som jag misstänkte, va gör väl d tuggar ändå sönder den!! Bra dag för övrigt, vart o handlat me min bästa o barns medans våra gubbar va hemma o filosofera... nu ska jag provsmakning kakan som inte ser aptitlig ut men hoppas den smakar bättre... ? sen se färdigt min film...

Av Erica - 8 januari 2015 22:35

Dagen började sisom sådär... men slutade som planerat!! Fick äntligen gjort min tatuering som jag väntat över ett år på!!! Ser myyyycket bättre ut men lite små fix kvar... kommer bli kalas när den e färdig!! ? lyckliga jag!!

Av Erica - 8 januari 2015 09:43

Jaha torsdag då... hoppas dagen blir som planerad, längtat efter denna dag i över ett år nu... väntar på svar om tid idag o under tiden sitter jag me barna i soffan, dom spelar o ser på tv o jag ser på en film på datan... svara ni då för helvete vill veta!! Blir säkert inget som vanligt men hoppas kan man alltid!!

Av Erica - 7 januari 2015 09:40

Fy fan va seg en kan va... jävla förkylning som e tillbaka igen att skiten aldrig ger sig blir så fucking trött!! Vill sova bort denna skit dag...längtar till imorn ändå... om d blir nåt, verkar avlägset men hoppas kan man alltid!!! Frukost strax som sagt seg start idag...

Av Erica - 6 januari 2015 20:31

Vart o lämnat sonen, tråkigt men thats life... hade me mig en kompis så hade sällskap hela vägen! Skönt o prata me nån på vägen hem! Så tog vi en barnbox på max... tvättar, väntar på tumlaren just nu o kollar film under tiden... så ska jag o sambon ta ett bad ihop, ska bli mysigt om d blir så men d verkar lovande!! Så en förhållandevis bra dag fast den inte blev som planerad...

Av Erica - 4 januari 2015 20:55

Tatt en långpromenad me barna idag, jag o kompisen Idag!! Gick mellan göta o lilla edet (affärn) men tog bussen tillbaka tog 2h dit o dom börja bli trötta o hungriga så fick bli så... men d va duktigt av oss tycker jag!! Blir nog ingen lång sträcka imorn dom e lite trötta på o gå nu efter igår me... ? lekplatsen kanske...

Av Erica - 3 januari 2015 21:51

Sitter o väntar på att barna ska spela klart så vi kan se på den jävla filmen... blir sent i säng i dag igen... tragiskt... att d alltid ska ske på deras villkor... suck men påstår att deras snart e färdiga, återstår helt klart o se...

Av Erica - 2 januari 2015 11:11

Ska ja säga?! D gjorde mig irriterad ja! Jag tänker på pengar... dom har fast jobb båda 2 o ingen av dom klarar av att köpa en overall i rätt storlek till honom lr vanliga kläder för den delen allt e för kort i armar ort ben... stackarn han kommer bli mobbad! Han tar alla pengar barnbidrag ort uderhållsstöd allt har han ort han komman inte ens ge mig pengar så jag kan kommande riktiga kommanöpalädet till han här... nu har jag d men nån gång växer han ur dom... stackars barn men snart e d bara 5 år kvar till han han välja vart han vill bo helt själv o hoppas att han väljer oss!! Då ska kan få se på ett o annat tänker inte åka halvvägs lr nånting för att underlätta för honom!! Skratta bäst som skrattar sist!! Vi får se o hoppas!!!

Ovido - Quiz & Flashcards