Alla inlägg under maj 2013

Av Erica - 26 maj 2013 09:28

Hämta kompisen i fredags körde hennes barn till en kompis o åkte sen mot Falköping för att handla innan vi hämta upp min stora pojk. Går in på Willys tar d vi ska ha, betalar o går ut... Åker för att hämta sonen o hon hittar inte sin telefon... Jag ringer den o den e död! Går in o har utvecklingssamtal o d gick bra hon sa inget oväntat... :) sen visa han mig runt o sen tog vi på oss o gick till bilen. Vi åker upp till Willys o sen polisen för o se om d finns ärliga människor, men d gör d inte! Vi åker till Elgiganten o köper första bästa så hon har en o ett tillfälligt nr tills dom skickar ett nytt... Sen köper vi tråd till trimmen. Då ringer hennes gubbe o säger att barnvakten försöker få tag i henne... Hon ringer upp o får veta att tösa e ledsen o går till alla rum o letar o ropar efter mamma... Så ringer min sambo o undrar vart fan vi är varför d dröjer o då vill han ha burger king som vi ska köpa me... Så vi stannar i lilla Edet för o kolla kontot, då funka inte den jäveln... :/ så vi fick gå till en annan o ta ut istället... Så när vi kör igen hör vi att avgassystemet gått av så d låter förjävligt!! Åker o köper mat o åker hem o äter! Så åker kompisen till sina barn. Sambon åker till en kompis o lagar bilen o sen e d fan natten!!
Lördag: la ut annons på bilen o blev precis sönder ringd men alla ska pruta lr klaga på d enda lilla rost hållet som finns... Herregud vilka idioter d finns! Men nån gång köper nån den, ja har inte bråttom... Köpte kläder o bilbana till stora pojken o han älskar den!!

Av Erica - 23 maj 2013 08:12

E helt tung i huvet, har vart i flera dar! Glömde lämna välling till sonen, va bara borta 30 min men ändå, glömde telefonen på biltaket när jag skulle köra tösa till dagis o ja jag vet inte mer men massa konstiga grejer, små grejer men inte likt mig... Hoppas d släpper...

Av Erica - 20 maj 2013 16:48

Besiktiga bilen som gick igenom, försäkra bilen, köpte en ny rattmuff o när han satte dit den så slant han o slog sönder framrutan så d blev en stor stjärna lite vid sidan om synfältet... Sån där lyckad dag helt enkelt... Lämna in den för att försäkringen skulle ta d va vi tvungna o betala första räkningen o efter vi gjort d får vi veta att vi måste betala självrisken på plats när vi hämtar ut den 1732kr känns jätte kul, får pengar på fredag... Jippi... :/

Av Erica - 19 maj 2013 16:59

D har hänt en hel del, varit arg o överlycklig omvarannat, skrikit, skrattat, gnabbat, blivit sviken flera gånger, känt mig värdelös, känt mig uppskattad, skällt ut folk i telefon, slutat prata, pikat för att få respons o mycket, mycket mer... Varit fullt upptagen o den har gått fort hoppas d går lika fort till fredag, då min stora son kommer... :D

Av Erica - 19 maj 2013 15:41

Igår va en sagolik dag! D e d inte idag, så jävla trött, lätt retlig o tösa trycker på alla knappar o grabben vill inte va på golvet utan bara sitta i knät lr gnälla vilket som... Så tröttsamt! Dåligt väder e d oxå vilket gör att humöret sjunker lite extra... :/ jaja d kan ju inte bli sämre...

Av Erica - 18 maj 2013 13:33

D får man väl ändå kalla hel natt, somna vid kvart i 9 o vakna vid 20 över 5 o somna om till halv 9... O en Anna somna vid 11 så blev en god natt sömn!! :)

Av Erica - 17 maj 2013 22:37

Sambon va hos sin mamma o hon höll på o gjorde om hemma så vi fick lite möbler o lampor så nu har vi för omväxlings skull gjort om i vardags rummet, blev nöjd, får vi se hur länge d får va så... ;)

Av Erica - 17 maj 2013 09:04

Idag har min dotter valt kläder helt själv! Visst e hon snygg... Tror hon kommer jobba me mode när hon blir stor... :P ja hon e bestämd o vet va hon vill iallafall o d e ju skönt! Då kan hon ta vara på sig själv när hon blir stor o kommenterar hennes udda klädstil... :D

Ovido - Quiz & Flashcards