Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Erica - 26 maj 2013 21:20

Knepigt hur olika dagar kan va... Idag har vart en bra dag nästan ingen har ringt på bilen o en åkte tåg från Norrköping men köpte inte ändå för d dög inte me köpekontrakt om man inte hade "gula papper"... Jaja hans förlust inte min! Jag kan hitta nån annan som köper den för mer lr samma... :) kört hem stora pojken till sin pappa, suttit o grillat o nu när alla ungar sover sitter jag ute o röker min sista cigg o njuter av den, lugnet o d goda vädret! :)

Av Erica - 26 maj 2013 09:28

Hämta kompisen i fredags körde hennes barn till en kompis o åkte sen mot Falköping för att handla innan vi hämta upp min stora pojk. Går in på Willys tar d vi ska ha, betalar o går ut... Åker för att hämta sonen o hon hittar inte sin telefon... Jag ringer den o den e död! Går in o har utvecklingssamtal o d gick bra hon sa inget oväntat... :) sen visa han mig runt o sen tog vi på oss o gick till bilen. Vi åker upp till Willys o sen polisen för o se om d finns ärliga människor, men d gör d inte! Vi åker till Elgiganten o köper första bästa så hon har en o ett tillfälligt nr tills dom skickar ett nytt... Sen köper vi tråd till trimmen. Då ringer hennes gubbe o säger att barnvakten försöker få tag i henne... Hon ringer upp o får veta att tösa e ledsen o går till alla rum o letar o ropar efter mamma... Så ringer min sambo o undrar vart fan vi är varför d dröjer o då vill han ha burger king som vi ska köpa me... Så vi stannar i lilla Edet för o kolla kontot, då funka inte den jäveln... :/ så vi fick gå till en annan o ta ut istället... Så när vi kör igen hör vi att avgassystemet gått av så d låter förjävligt!! Åker o köper mat o åker hem o äter! Så åker kompisen till sina barn. Sambon åker till en kompis o lagar bilen o sen e d fan natten!!
Lördag: la ut annons på bilen o blev precis sönder ringd men alla ska pruta lr klaga på d enda lilla rost hållet som finns... Herregud vilka idioter d finns! Men nån gång köper nån den, ja har inte bråttom... Köpte kläder o bilbana till stora pojken o han älskar den!!

Ovido - Quiz & Flashcards