Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Erica - 8 maj 2013 20:59

Kan man inte vinna rättegången så e d ett måste o krångla på alla sätt man kan lr? Nu vägrar han o betala den summan som e sagt... Herregud säger jag bara vissa ger dig aldrig!!! Trött!!

Av Erica - 8 maj 2013 08:37

Satte ut annonser på blocket i förrgår o när jag vakna så hade jag 12 mejl o 4 sms o så svara jag o efter d så explodera d o kom sms o mejl o d ringde så blev d budgivning o folk nästan grät för att dom inte fick d dom ville ha, herregud vilken kallabalik... Sen när allt va klart o alla skulle hämta så kom dom på samma gång... D surrades på bilar, monterades ner o kolla skavanker o alla samtidigt så ska man prata me alla o få betalt o herregud... Fick lägga barna o efter d va d bara en kvar o när han åkt så gick ja in o små greja lite som jag inte han innan o sen satte jag mig i soffan o typ sten somna... Haha

Ovido - Quiz & Flashcards