Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Erica - 12 maj 2013 22:03

Va så jävla trött när jag vakna i morse så visste inte va jag hette... Sambon åkte till sin mamma o hjälpte henne me hans lillebrors bil o när dom kom hit o drack kaffe så va jag ännu tröttare o höll på o somna sittandes... När dom åkt så la jag tösa gjorde nåt o äta när jag får äta d sj... :P så satt jag me grabben i soffan o när han somna så la jag mig i sängen o sten somna, jag som hatar o sova på dan, vakna till när sambon kom hem men han gick till garaget, såg nog inte att jag titta till... Så vakna tösa o jag gick upp o fick världens huvudvärk!! Fy fan efter en stund gav jag upp o tog en treo så när sambon kom in o vi käkat åkte jag o handla me grabben o när vi kom hem så la jag honom i sängen, natta tösa o sen honom sen gick jag ut o plocka upp varorna o titta ut o d kändes verkligen som kl va 18, kändes hel konstigt, kolla kl o hon va 21 shit redan... :/ jaja då kan man lägga sig för natten snart... :p

Ovido - Quiz & Flashcards