Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Erica - 3 maj 2013 19:09

Jaha d va d pianot d... Känns inte alls bra! Blev väldigt ledsen faktiskt... Men dom kommer aldrig få veta varför... Lyssnar o bryr man sig inte så får man inget veta...

Av Erica - 3 maj 2013 19:07

Jaha d va d pianot d... Känns inte alls bra! Blev väldigt ledsen faktiskt... Men dom kommer aldrig få veta varför... Lyssnar o bryr man sig inte så får man inget veta...

Av Erica - 3 maj 2013 10:23

Mina godisgrisar!!

Av Erica - 3 maj 2013 10:22

Fick papper från rättegången igår... Hehe jag vann fick som jag ville o har sagt hela tiden!! :D mötas halvvägs lr han betalar, mitt umgänge hemma torsdag till måndag... Haha där fick han, bara vänta på att han blir tillräckligt gammal så han kan säga att han vill bo här på heltid... Hahahaha oj va jag ska njuta då!!! :D

BVC

Av Erica - 3 maj 2013 10:16

Va på BVC me sonen igår o han växer bokstavligen som ogräs!! Han väger 10100g o e 70cm lång... 5 mån gammal... :/

Ovido - Quiz & Flashcards