Alla inlägg den 24 november 2016

Av Erica - 24 november 2016 09:57

Känner för o ge upp o undrar va jag gjort fel... kan ju va så att d står still men tappar ju tålamodet, tyvärr... me andra ord så vägde jag mig i morse o inte hänt nåt sen förra veckan dock fuska jag hela helgen men några g kunde ju försvunnit efter tycker jag!! Usch känner mig fet o värdelös!!

I övrigt hade vi kalas för Emil i helgen o han va jätte nöjd me alla presenter!! ?

Vart hos logopeden me Emil i tisdags o hjälpe emily o hämta grejer hos x:et... detta velande hele tin...

Ångest över denna månads inkomst... får inte så d räcker t räkningarna o jag måste byta framruta o köpa mat o livet känns underbart! Dock väntar jag på typ 6000 kr i vab sen 2 mån från försäkringskassan o hoppas att dom gör en direkt utbetalning nu när d vart krångel, inget jag tror på dock o då går denna månad åt helvete!!!
Nästa blir dock möe bättre, hjälper föga nu...

Just nu sitter jag i personalrummet agerar syslöjd lärare idag o har ingen lektion o lunch 11-11.30 rockigt! Men men skönt o slappa på schema me betalt!! Haha

Ovido - Quiz & Flashcards