Alla inlägg den 9 november 2016

Av Erica - 9 november 2016 13:35

Jaha ja i måndags gjorde jag min 3dje 2 dag o imorn e d dags för den andra... dock har jag en fruktansvärd ångest då jag mått skit, hade en fruktansvärd huvudvärk i tisdags o ville bara krypa ner o gömma mig men åkte ändå o jobba, vart me om värre men gör d hela inte roligare... så nu går mina tankar om jag verkligen ska fortsätta när jag blir så dålig efter lr samma dag som jag oxå blitt lr om jag ska testa 16:8 metoden som oxå ska va bra o du kan äta va du vill varje dag dock under ett ät fönster på 8h max o d låter bättre för mig som sällan äter innan 12 ändå, äter efter 20 ganska ofta men får väl skjuta på d t 13 lr så får ja vänja mig... får vi se, i morse ca d fortfarande 5:2 så från imorn blir d o testa 16:8 istället... får väl väga mig imörn bitti o se om nåt hänt om inte annat en start vikt så en vet...

Igår gjorde jag färdigt barnas farsdag present, d enda som e kvar e själva inslagningen. Blev super nöjd o tackar alla inblandade! ( se bild )

Idag e jag o jobbar på en förskola o jag har jobbat stenhårt ( se bilder ) o än e inte dagen slut så får se va en hinner me mer... :p har egentligen ingen arbetslust alls vill bara ligga under täcket och glo på film men d kan jag nog glömma lr ja d blir inga pengar av d o frågan e om ungarna tillåter...

Funderar på vad man ska ha för mat idag, lite sugen på pasta me pastasås så d får väl bli så, tänker jag... kommer inte på nå annat just nu iaf...
Trött i hövet, ändå sovit bra i natt fick ett xtra täcke över föttera av sambon så varmt o gött! Vakna några gånger imorse men inget värre... måste va vädret, skyller på d!!

Love

Ovido - Quiz & Flashcards