Alla inlägg den 10 november 2016

1

Av Erica - 10 november 2016 21:36

Jaha ja d va första dagen o jag tycker kerry jag gjorde d bra, åt första gången 15.30 o slutade 20 så d känns som ett bra ät fönster på första dagen imorn jobbar jag o förhoppningsvis så äter vi tidigast 12 som igår så blir d skit bra! Än så länge mår jag bra o förhoppningarna e att d ska krympa matsäcken o losar 20kg, hade vart riktigt Nice!!

Love

Av Erica - 10 november 2016 10:12

Kanske va lika bra o byta för när jag vägde mig i morse naken vikt som sist o vägde 90.4 fortfarande så nu lever vi på hoppat att denna metod e bättre o att jag framför allt mår bättre!
Sitter i skolan nu o på nåt sätt e d lättare nnä man inte e hemma o blir frestad av allt man har hemma så vi får se, jobbar imorn o sen blir d första helgen hemma efter nystarten... spännande!!

Ovido - Quiz & Flashcards