Alla inlägg den 11 november 2016

Av Erica - 11 november 2016 21:04

Dag 2 har oxå gått bra, so far so good! O mår bra lr ja som vanligt helt enkelt, hoppas på bättre när resultat visas! Mitt först mål idag 12.30 o slutade 19.30 känns som ett bra fönster! Verkar relativt lätt o hålla ska bara klara helgen oxå men som jag ser d nu kommer d gå kalas!!

Fucking trött idag!! Ändå har jag sovit super gött i natt som en gud! Men gick upp 30 min tidigare än resterande dagar o har gått upp me kl hela veckan sätter la sina spår...

Jobbat hårt på jobbet idag me... hehe ne men idag va d lugnt många barn borta... lekt me magneter ihop me barna o ja jag tyckte säkert att d va roligare än barna då jag plötsligt satt kvar själv... hmm... haha

Idag så släpptes d nya Nintendot o jag har ju givet bokat d!! Så sett fram emot denna dagen i minst 2 månader!! Så idag äntligen får jag ett mejl från CDON (som jag bokat på) o när jag öppnar d så står d att varan är försenad från leverantören o inget datum när den kommer in... åh va livet känns bra ibland!! Så tröttsamt men iaf bokat o kommer inom en snar framtid...

Just nu glor jag på tv i sängen (ovant va), spelar hay day o fundera på o sova nu redan, seg som fan!! O jag gissar att ungarna vaknar tidigt imörn... bläh ja vill sova jaja jag behöver iaf inte jobba... däremot ska vi åka o titta på pippi teater me Emily o hennes son får vi se va dom tycker om d o hur d går o sitta still så länge...

Love

Ovido - Quiz & Flashcards