Alla inlägg under april 2016

Av Erica - 9 april 2016 22:33

Haft en bra o rolig dag, vart i affären, på en lekplats o på mässa... sen åkte vi hem o gjorde mat, tittade på film o käka godis härligt slut på en trevlig dag... hoppas på en trevlig dag imorn me!! ?

Av Erica - 8 april 2016 22:31

Jag har just sökt vård o omsorg o svenska B kurs till hösten för att få ett fast jobb och ett riktigt slutbetyg, just nu har jag bara samlat betygsdokument o saknar svenska B som nu mer heter svenska 2... blev just lite rädd, studera jag i skolbänk... ahhhhhhh för hoppningsvis e d inte mycket i skolan utan att man kan läsa o göra mycket hemma!! Annars idag har vi haft jätte trevligt, sett film, målat, pysslat o busat hela dan! Imorn hoppas vi på att d e bra väder då åker vi ner t edet på godisutdelningen dom har på Lilla Edet mässan, inget kul i spöregn men annars åker vi nog ner kul för barna!! ?

Av Erica - 7 april 2016 23:11

En hel dag själv hemma me barna, städa i min takt, slöa i min takt o laga mat när jag vill... skönt!! Egentid lr iallafall inget tv-spel att lyssna på, så skönt! Imorn hoppas vi på bra väder så vi kan gå ut!

Av Erica - 6 april 2016 22:06

Working 9 to 5, what a way to make a living... Fy fan för borta för o skriva nåt vettigt, ledig imorn så blir bättre imorn o förhoppningsvis hittar vi på nåt kul då gubben ska t garaget... Wohoo!!! ?

Av Erica - 5 april 2016 21:06

Ja dagen kändes långtråkig men ändå kul me barn. Omväxling. Trivs ändå bäst i hemtjänsten... imorn e en ny dag o då e d ett nytt ställe kanske känns bättre, annan personal, andra barn får se hur d går... måste in på Ica o se om dom har min dricka me innan jag åker hem...
Just nu ligger jag nyduschad i min säng me min dator o njuter av tanken på att få sovmorgon imorn! ??

Av Erica - 5 april 2016 09:17

Sitter på jobbet som idag är första gången på dagis o d e en omställning, blir nog bra när man kommer in i d... dags o gå in o börja igen, haft en 15 min rast t ingen nytta...

Av Erica - 4 april 2016 21:12

Lovet i en fucking lägenhet e ingen hitt!! Ingen trädgård, ingen ting!! Vill ha en stor tomt med staket o bara slänga ut dom så dom kan leka av sig utan att behöva va rädd för bilar o annat skit... stor klätterställning o gungor, grönsaksland, frukt träd o buskar o va jag längtar!!! Vill ha eget, mitt mitt mitt!!! Fucking shiti life!!

7+

Av Erica - 4 april 2016 06:42

Glömde skriva igår somna nog rätt fort! Kolla på den nya beck när ungarna somnat o efter d lite vuxen tid sen minns jag inget mer...
Hade en bra dag i övrigt, gubbarna åkte t garaget o gjorde d sista på min bil sen åkte lundgren o jobba kväll! Jag o ungarna tog d lugnt, gjorde så möe igår att jag kunde unna mig d!
Nu står jag på färjan över till orust o ska göra min första dag solo! Skönt o få jobba i sin egen takt!! ? längtar tillbaka till edet men ryktet säger att vi kan bli erbjudna ett långtids vik o d tackar man inte nej till men då får dom höja lönen!! ?

Ovido - Quiz & Flashcards