Alla inlägg den 11 april 2016

Av Erica - 11 april 2016 21:35

Restrande av dagen va bra, va ute o lekte en sväng men en annan tycker d e så tråkigt o bara sitta o inget göra så tog mina mormorsrutor med mig... nytt rekord 9st... fått morgondagens pass förlängt vilket passade mig ypperligt! Fått ett as löjligt pass på söndag... 7-11 wii ho (ingen sarkasm) hellre gjort en hel dag om jag ändå åker ut... jaja jag missa ju idag så blir ju lite extra iallafall... vart varm o skönt idag då fort solen kom t framsidan... går åt rätt håll!! ?

Av Erica - 11 april 2016 08:50

Blir så trött, ställer klockan går upp, ingen hemma, redan åkt så gör iordning ungar o åker iväg, inser att jag kommer missa första färjan men skit samma kommer ju iallafall... svänger in på dagis o där står inte en enda biljävel!!! Kommer på att d e ju studiedag som jag helt glömt bort o som sagt dom andra e borta på annat så bara o ringa t jobbet o säga att jag inte kan komma o åka hem o hoppas att dom e borta såpass länge att ingen behöver veta att jag gjort om samma misstag igen... så tröttsam!!!

Ovido - Quiz & Flashcards