Alla inlägg den 2 april 2016

Av Erica - 2 april 2016 22:38

Imorse gick gubben upp me barna o lät mig sova, sen när kompisen vaknar o jag ber om en tjänst o säger att d finns nybakat bröd så ger han mig en kram som händer... öhm... aldrig!! ? Senare på kvällen tackar gubben nej till att åka ut han som gnäller att han bara sitter hemma... slutet är nära!!!! Trevlig att lära känna er!!
Idag har jag haft en bakdag, grötbullar, hönökaka, klippta morotsfrallor, korvbröd o hamburgerbröd. Kändes bra att ha d gjort så behöver man inte tänka på d på ett tag! ? sen efter d så bakade Donna tårta eftersom jag inte orka igår efter jobbet. Därimellan så gjorde jag inbakad pizza o d verka va uppskattat!! ? sen när tårtan va klar så fikade vi o sen blev d sängen, när dom lagt sig så ringde jag Emily o satt o tjöta i över 1h gött o få prata av sig lite me nån som förstår! ? Nu ligger jag i sängen o tittar på serie o förhoppningsvis somna snart! Godnatt! ?

Ovido - Quiz & Flashcards