Alla inlägg den 19 april 2016

Av Erica - 19 april 2016 21:40

Som sagts tidigare idag så har jag jobbat o jag har vart på en förskola med dom mest griniga, gnälliga, bortskämda, ouppfostrade, taskig attityd o utan respekt för vuxna! Fick mina barn att se ut som änglar! Inte alla d e fel o sägs men många av dom på den avdelningen! Kan bero på den ordinarie personal jag träffade idag, kändes inte riktigt som hon orkade handskas med dom däremot den andra lite mer erfarna o som hade vart på den förskolan många gånger innan hade mer kontroll över dom! Jag ska dit imorn så får vi se hur d går... jag hoppas givetvis på att dom lyssnar bättre på mig då... Annars jätte söta ungar! I dag har jag en sån fruktansvärd huvudvärk, tatt en huvudvärkstablett, en dusch o nu sitter jag i min säng o ska start lägga mig o vila o hoppas d e borta tills imorn!

Av Erica - 19 april 2016 13:04

Gick upp halv 8 o säger till sambon att d e dags o åka... drar iväg till Donnas psykolog o prata lite efter d åkte vi till Biltema o sen vidare till bauhaus o köpte lite reglar... lämnar av allt i garaget o sen tar vi drive in på Burger King i Stenungsund. Åker hem lämnar honom hemma o åker vidare till Rickis utv i sandhem. Sitter där o hör hur duktig min älskling är o lägger upp nya mål. Efter detta åker jag till Jönköping o går in på Ikea o ska köpa 3 hampen mattor, kommer även ut me 2 lådor till Donnas hylla o en magnet till knivarna i köket. Åker tillbaka till Falköping för att köpa med mig mat hem från willys, går in där o upptäcker till min förvåning att dom har mer, bättre o större storpack än i Stenungsund som e en större butik... ledsen!! När jag nu ändå är så nära en dollar store så måste jag ju självklart gå in o där inne hittar jag tomma canvas tavlor o tofflor t Emil. Tavlorna ska vi pyssla med nån dag hade jag tänkt... sen sätter jag mig i bilen o börjar åka hemåt, kommer hem lagom till att barna lagt sig, Donna hörde mig o kom ut o sa godnatt men Emil hade nog redan somnat... Går upp o packar in slänger in en pizza i ugnen o kollar på filmen me dom andra... Sedan hjälper Emily mig att lägga beställningen från Ali som jag tydligen inte kan göra längre efter jag fick mitt nya kort men kunde d me mitt gamla enda skillnaden e blippen... När d va klart så kolla jag min serie sen kom sambon in o d blev lite vuxen mys innan jag sten somna o vakna me en chock imorse för idioten (Lundgren) väsnas så in i helvete!
Just nu sitter jag på jobbet o rast men den e slut sen några min så dags o resa på arslet o gå ut på gården till alla barnen... hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards