Alla inlägg den 9 augusti 2014

Av Erica - 9 augusti 2014 20:04

Han förstår fortfarande inte varför jag e besviken... Jag ville inte att han skulle åka dit, men d gjorde han... E d konstigt att man misstror nån som man blivit sviken av ett fler tal gånger! Jag har verkligen försökt o jag börja göra d ända till fanskapet ringde... Vad ska man göra vad vill jag o vad vill han? Han säger att han ska köpa ringar för att bevisa men d hjälper inte för du kommer inte tro mig ändå... Jag vill men ack så svårt när d inte e första gången! Hade d vart ombytta roller hade jag förstått hans besvikelse! Förstår att han blur besviken me när han försöker så varför jan inte han förstå mig? Jag vill ha ett lugnt samlat liv ihop me min familj! Men när en som har försökt att förstöra mitt liv innan plötsligt hör av sig igen o han köper d o åker dit för en sån person så e d början på nåt nytt va man än säger... Orkar inte med den här draman o önskar att idioten som kallar sig våran vän aldrig hade lämnat ut vårat nr, då hade detta kanske inte hänt! D va ju så bra! Hoppas d fortsätter så!

Av Erica - 9 augusti 2014 17:17

Bad en kompis titta på min dator o ta bort ett virus... Men d va ett jävla avancerar virus så han vet inte om han lyckas få bort d... Suck blir så trött, min älskade dator... ?

Av Erica - 9 augusti 2014 08:32

Varför ska d va så svårt? Har man blivit sviken så e d jävligt svårt o lita på personen igen! Han kom hem i tid imorse o han skicka mess igår kväll ringde efter att jag fråga om d va jobbigt o ringa? Sen där imellan har man ju ingen aning vad som hänt... Varför ska d va så jävla svårt? Han säger att jag ska lita på han o att han bevisar motsatsen hela tiden men d brukar han göra o jag vet inte om jag tycker d alltid... Vad ska man göra? D e väl bara o vänta o se om hon hör av sig mer o sanningen kommer alltid fram! Han hade sagt till henne att vi kan prata om vi träffas o du kan ringa om du behöver hjälp men tänker inte sabba mitt liv! Så ser jag på hemtelefonen att hon ringt o fråga om d imorse o då ringde hon för o säga att han tappat sin tändare, att den låg utanför... Utanför vart? Dom träffades ju på tappen... Lr? Fattar man inte piken lr ljuger han? Hmm ja d återstår att se! Orka me detta igen...

Ovido - Quiz & Flashcards