Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av Erica - 8 augusti 2014 21:19

Vet inte om d sluta bättre lr inte... Ligger ensam i sängen o ser på en film jag vill se o han åkte till en kompis o ska spela tv-spel hela natten o påstår att han ska komma hem i tid till jag åker t jobbet imorn... Börjar 7 för övrigt... Återstår att se helt klart!! Han förklara igen o oskyldig till motsatsen bevisas lr va säger man... Han har gjort o gör d fortfarande ibland svårt för mig o lita på han hur mycke jag än vill... Just nu väntar jag på att han ska ringa när han kommer fram som han sa att han skulle, märker vi... Vill så gärna men d e svårt!! Känner mig motarbetad! Hoppas på d bästa när d e bra så e d mannen jag vill gifta mig me, men svårt me nån man inte kan lita på, nåt att jobba på helt klart! ?

Av Erica - 8 augusti 2014 17:24

Som börja så jävla bra... En fd kompis ringer o vill ga tag i sambon... Hon vill att han ska hjälpa henne me hennes x som tydligen e korkad... Så hade ju passar bra ihop! O han kan inte säga nej för han e inte en sån person... Jag kan göra d sa jag för jag har inga problem me d!! Men jag vill säga d på mitt sätt... Bla bla vilket betyder att ingen fattar lr tar d på allvar. öppna käften för helvete d har du ju inga problem me annars... Så skulle visa kort på han o dom skulle träffas så jag blev försenad t jobbet men d där ska han en bra förklaring på när jag kommer hem...
Ja jo jobbet ja... Då sitter MAS:en o väntar på mig för hon vill kolla mina naglar... O dom va inte tillräckligt klippta så jag fick klippa dom mer... Så tror hon mig inte va 2 stycken som jag ryckte va långa ne alla va för långa ok sa jag men jag trodde att d va en bra längd utom 2 då som jag missat... Hon sa till mig om d en gång innan att jag skulle klippa dom o tydligen hade jag inte gjort d tillräckligt bra... Suck nu e d inget kvar så nu kan inte en jävel klaga! Men hon ska ringa enhetschefen o begära att vi har samtal om detta suck gick ju så bra sist när hon kom o typ sa hej o kolla så allt va bra o gick igen... Vet inte va jag ska säga annorlunda till henne mot va jag sa till MAS... Så får vi se hur denna fucking dan slutar! Jobbar me en bra tjej ikväll iallafall, tror jag... ?

Lite längre än va dom 2 första bilderna visar hade jag o ca 3 mm längre än den sista bilden visar klippte jag dom till men d va inte tillräckligt så fick bli som på sista bilden, inget kvar...

Ovido - Quiz & Flashcards