Alla inlägg under december 2014

Av Erica - 8 december 2014 19:16

Mejlade på ett hus o berätta allt om oss, varpå hon ringer upp o pratar lite, frågar lite o berättar att d negativa me huset e att d 3 till salu... hon tyckte att vi skulle fundera på d till imorgon, vill ni ha d så har ni första tjing. Så vi pratade o kollade på bilderna o ringde o frågade om d gick bra me 4 mån uppsägning så man hinner hitta nåt annat om d blir sålt... d va helt om o så vi sa vi tar d!! Vi kan flytta redan i veckan omkom ni vill omkom d lät ju bra så jag fråga när vi kunde skriva kontrakt, hon svara att ska t jobbet strax. Imorgon ska vi ha kalas för pojken sa jag men söndag?! Ja jag ska ringa eran förvaltare så ringer jag tillbaka sen!! Prata me förvaltaren dagen efter o då hade hon pratat med sin man e sen tacka dom nej... försökte ringa men fick inget svar, sms så jag svarar att d minsta du kan göra efter att ha lovat oss e väl o ge ett svar på varför!! Men icke!! E inte d jävligt elakt? Sa upp mig från jobbet, inget höjdar jobb ändå men d e principen...

Ovido - Quiz & Flashcards