Alla inlägg den 12 december 2014

Av Erica - 12 december 2014 22:09

Orkar inte detta mer e så trött på skiten önskar att d bara va o checka ut! Trött på folk som säger en sak o gör en annan... folk som gnäller över pengar o när dom väl får dom så man kan köpa mat o bet d räkningar man har, ne då ska d brännas på skit... så jäävla trött på d! Börjar längta efter nåt eget nåt jag själv e boss över koll på min egen ekonomi, säljer jag nåt då får jag ha pengarna i fred slippa gömma o slipper gnälla o slipper höra gnället när dom e slut mycket därför att någon brände dom på SKIT!!!!!!!!!!!!!!!! prioriteringar e inte din starka sida! Sj vill jag prioritera min familj, mat, räkningar, bensin, efter d får vi se vad d räcker till! Tex en annan blev lovad bio o barnvakt en kväll men d e böttre o åka ut några vsev på stan o umgås me sina vänner än att ta ut sin utmattade o ldsna flickvön på nånting annat än mellan hemmet o dagis e d för mycket begärt me 1 gång per år e d verkligen d??? Men visst fortsätt du o bränn på ingenting fortsätt du, så får vi se hur länge d kan tänkas att vara... jag har ledsnat undrar bara när du ska inse att jag redan checkat ut? Lr så bryr du dig helt enkelt intentioner...

Ovido - Quiz & Flashcards