Alla inlägg under juli 2014

Av Erica - 14 juli 2014 21:23

Stod o skulle tanke med sedlar på Ingo o den ville inte ta emot sedlar överhuvudtaget inte ens spotta ut dom, så jag stog där me mina 200kr o försökte när d kom en trevlig dam o skulle tanka på andra sidan hon såg att d inte gick så när hon tankat färdigt sin bil så tog hon mina 200kr o tanka på sitt kort!! Tyckte jag va väldigt gulligt!! Finns inte många såna nu för tiden!! All heder o tack till dig!! ??

Av Erica - 13 juli 2014 21:32

Sitter på jobbet o slutar nu men väntar på natt personalen som e tar rapport från andra avd. Så hoppas d går fort o trött o vill hem o göra absolut minsta möjligt!! Ledig imorn gött!! Men ska iväg o hämta min son så får sitta i bilen en jävla massa tråkiga timmar... Men sen ska han va hemma i 4v så d e skönt! Får vi se vad vi hittar på! :) förhoppningsvis massa kul o lek me syskon!

Av Erica - 11 juli 2014 09:02

Va på utesimbadet igår me barna, svärmor o hennes kompis me son... Satt i solen o i solen i barnpoolen så jag har världens snyggaste bränna efter baddräkten... Idag e d jobb 12:30-21:30 o jobb hela helgen så d va skönt att d för en gångs skull va fint väder när jag va ledig så vi kunde hitta på nåt kul ihop synd att pappa e så gnällig o såg fram emot o va hemma, kul o göra nåt hela familjen nån gång! D kan jag nog drömma om eftersom han tycker d e roligare o gå ut me sina vänner än sin familj... Han tycks tro för att vi haft d bra så länge så kommer vi bli osams om vi dricker ihop därför väljer han bort oss istället för o ta me mig så jag får lite vuxen tid... Får se hur länge d varar...

Av Erica - 6 juli 2014 12:18

Tittar på alla kort vänner lägger ut på allt kul dom gör hela tiden o funderar över varför inte vi kan göra d, va vi/jag gör för fel! Vill oxå hitta på saker men verkar aldrig finnas pengar o tid... Känner mig som en dålig förälder som aldrig kan hitta på nåt! O när d äntligen dyker upp nåt som e nära, bra tid o gratis så e vädret dåligt! Kan jag iof inte råda över men känner mig ändå dålig! Vill så mycket men finns inte tillräckligt med pengar lr tid... Önskar omständigheterna va annorlunda!!! Kommer d alltid va så här? Orkar inte ens baka längre, mår dåligt över att jag inget kan göra så jag gör ännu mindre... Enda stället jag mår bra på e jobbet där jag gör d jag kan o ingen förväntar sig mer... Vill känna samma hemma! Hur gör man?

Av Erica - 5 juli 2014 22:04

Låg i sängen o såg på film o fundera på om d inte va dags o lägga barna när d knackar på dörren o naken som jag va eftersom jag tänkte duscha efter jag lagt dom så slängde jag på mig morgonrocken o öppna... Där står grannen o undra om jag hade en liten tjej o hund på besök! Ne d har jag inte sa jag o följde me ut o kolla! Inga vuxna o 2,5 gammal liten tjej o en liten hund står i hans trädgård under äppelträdet o ser vilsen ut... Jag går fram till henne o frågar om hon vill komma me in o ringa mamma... Hon o hunden följer me jätte snällt! (Kände mig som värsta barnarövaren men kunde inte lämna henne me risk att hon går ut på vägen...) Vi gick in o lilleman stackarn va jätte rädd för hunden som inte ens va hälften så hög som han själv... Så fick slänga han i säng innan jag fortsatte o leta föräldrar... Kolla hunden om hon hade nåt nr på halsbandet msn kunde ringa men inte... :/ så börja ringa polisen o skulle se om nån hade ringt o anmält henne försvunnen men hinner inte mer än komma fram så kommer några o går utanför o en ser orolig ut så jag öppnar dörren o då e d mamman o grannens syster som visat vägen... Så den lilla tösen o hunden kom till rätta, kändes jätte dumt o ta me dom hem men kändes säkrast så me tanke på hennes ålder, hade uppskattat om nån gjort så för mig!! ? hon ville inte följa me mamma utan ville stanna o leka men sa att dom fick komma o leka på dan istället... ?

Så nu ligger jag i sängen helt ensam, barna sover o sambon e hos en kompis... Kompisen skulle tydligen ga dam besök igår o vet inte om hon e kvar... Om hon e d så undrar jag varför inte jag går träffa henne o om jag ska bry mig... Vill ju veta vs d e för nån... Kan bero på att jag e en ganska bra människo kännare o han inte vill höra min åsikt lr så e d för att jag e för rakt på sak lr så e hon inte kvar... Men d låter skumt! Får jag veta imorn när han kommer hem vilket av d som stämmer... Spännande vardag man har!! Haha

Av Erica - 4 juli 2014 10:20

E så jävla trött idag! Jävla pollen helvets skit medecin... Jaja jag kan ju andas iallafall... ? sitter på jobbet o dricker varm oboy o äter bragokex... Jävligt lugnt o segt nu innan lunch... Hjälper ju inte mot tröttheten men e skönt me, lite egentid... ? slutar 15:30 sen e d hem t nästa jobb... ? dock sämre betalt... Haha ?

Av Erica - 3 juli 2014 17:39

Känns som d enda jag gör e o jobbar, skönt på ett sätt o jobbigt på ett annat... Just nu sitter jag i solen o blåsten o har lite rast... Tycker inte om rast egentligen man blir så jävla slö, men d e skönt o sitta i solen, så man får väl passa på...
Annars, köpt ny bil lr ja bil o bil... Nissan micra... Blir bra me alla ungar... Går billigt iallafall får väl tänka så... Blir ju ingen resa ihop om alla ungar e hemma d e ju ett som e säkert... Men d e inger jag räknat me o göra ändå... Han har ju sin "pojkvän" som han hellre umgås me än oss... Tråkigt men va säger man: man vet inte vad man har förrän d e borta...
Som sagt d flyter på inga stora förändringar här inte...

Ovido - Quiz & Flashcards