Alla inlägg den 21 juli 2014

Av Erica - 21 juli 2014 20:39

Sitter i soffan me stora pojken, dom andra sover o sambon e ute o grejar me sitt nya projekt så han ser jag nog inte på ett par dar... Hehe kan ju gå ut om jag saknar han allt för möe... (OM, haha) har haft lite smått o gott för oss idag, hämta bilen hos kompisen eftersom han tog projektet hem i söndags o sen åkte vi t skroten me den o sen köpte vi glass som vi åkte hem o åt den me chokladsås på! (Inte jag då eftersom jag e för fet o behöver gå ner några kg!!) sen åkte jag o bsrna ner o köpte lite vattenmelon o annan, lr ja lite 6900g ? 3,90kr/kg... Så när vi kom hem gjorde vi mat o slängde i några bitar i salladen! Mumma!! Sen har vi vart ute o lek resten av tiden innan o efter... ?
När dom små lagt sig så passa jag på o diska, vika tvätt, dammsuga o skura känns gött o lägga sig när d e rent o snyggt!! Så nu ska jag bara slappna av framför min serie o sen lägga sonen o sen se om sambon kommer in annars blir d sängen o jobb imorn kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards