Alla inlägg den 28 juli 2014

Av Erica - 28 juli 2014 16:47

Blir ledsen, trött o besviken!! Chefen ringde mig idag o ville träffas men jag sa att jag vill inte offra mina lediga dagar me att åka t jobbet för o prata... Så hon berätta att hon hade fått till sig att jag inte gjorde d jag skulle, att jag hellre går o sätter mig o spelar lr bara gör inget... Vilket e konstigt enda gångerna jag sätter mig på kontoret e för o äta frukost lr om nåt annat ska göras... Annars så plockar jag me sånt jag kan komma på o givetvis d vanliga arbetet som man gör på ett kortis... Jag har vart dålig att ta av mig mitt armband d vet jag o d har jag sagt från dag 1 att påmin mig för d e nåt jag glömmer!!! När dom har gjort d så har jag tatt av d!! Tydligen så har jag glömt medeciner o nån vårdtagare tycker tydligen att den blivit illa behandlad av mig... Sj fattar jag inget gör mitt bästa, städar upp efter sndra utan att gnälla lr klaga... Men sj får man klagomål... Om diskmaskinen e färdig så öppnar jag den o gör nåt annat tills d svalnat lite, kan jag hjälpa att nån annan hinner ta d innan? Vet verkligen inte va jag gör för fel!! Blev faktiskt riktigt ledsen!! Tycker att man åtminstone kan säga d till mig först!! D som jag vet e att igår satt jag ganska mycket pga sko skav men satt när d inte fanns annat o göra o ute hos vårdtagarna o prata me dom, d tillhör väl jobbet d me... Sen ville inte en av mina vårdtagare lägga sig sa hon så jag tvinga henne inte utan gav henne medicinen o lämna henne ifred en stund! Sen kommer min kollega o säger att nu har jag lagt henne... Kan jag hjälpa att hon inte ville d just när jag va där just igår? Fina nog mer o säga men orkar inte rabbla mer kanske e jag som gör/har fel ja vet inte... Ska träffa chefen på fredag på jobbet o prata mer så får vi se... ?

Ovido - Quiz & Flashcards