Alla inlägg under maj 2014

Av Erica - 7 maj 2014 17:34

Efter att jag smält igen dörren något uppretad, trött o me huvudvärk för att stressa till jobbet för att hinna någorlunda i tid så ropar sambon genom fönstret: du kan ju komma hem me bättre humör... Måste va vädret lr d faktum att jag blev snuvad på konfekten i förrgår...

Av Erica - 7 maj 2014 12:08

Fy fan nu kom huvudvärken o e trött, gissar att d kommer ikapp nu efter allt jobb... E iallafall ledig imorn o kanske i helgen så får jag vila upp mig lite sen kommer d en helt ny jobb vecka me jobb varje dag utom helgen än så länge... Tycker om o jobba men känner att nån dag vore d skönt o få lite sov morgon... :p hoppas på en grym lön sen!! :D

Av Erica - 6 maj 2014 17:29

Jaha då sitter man på jobbet o väntar på att få börja... Så kan d bli när man har haft möte o grejer o d inte e nån mening o åka hem imellan... Men roar mig lite me datorn o njuter av tystnaden o ensamtiden, blir inte så ofta man får d längre... ;) skönt både ock, kul när d händer grejer hela tiden o d inte e tyst o lugnt o ensamt jämt då uppskattat msn tystnaden mer... :p

Av Erica - 6 maj 2014 07:40

Ännu en dag me jobb o andra grejer... Lämna barn, se om verkstan kan kolla min bil, tandis, lista mig på vårdcentralen, jobba o åka till nästa jobb... Se vad man ska hitta på i dom små luckorna där i mellan bara... E ju riktigt tråkigt väder idag annars hade jag tänkt o ta d lugnt i solen o bars njuta... Kommer nog på nåt... :) lätt trött idag fast jag fick sova till 5 i halv 7, blev sent efter jobbet... Ne nu blir d slappa en stund till o sen får jag nog börja tänka på o göra iordning barna för dagis...

Av Erica - 5 maj 2014 06:27

Nu har vi gått upp runt 6 i 2 månaders tid o börjar tycka att d e helt ok, man får en hel del gjort på förmiddan som man inte hunnit innan o d e rätt skönt för då kan man ta d lite lugnt när lilleman sover midda... Men idag fick han för sig att 5 i halv 6 va en bra tid att gå upp men d va d lite delade åsikter om så fixa en välmening o så fick jag somna om till 12 över 6 iallafall... Fortfarande grymt seg men d e iallafall lite trevligare tid o gå upp... Sambon ligger kvar som vanligt men va uppe lite längre igår så han e la trött stackarn... ;) ne nu blir d titta serie på datan för o vakna till medans barna leker så kan man greja lite sen, har tvätt som ska vikas o sånt kul... :p

Ovido - Quiz & Flashcards