Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Erica - 8 maj 2014 18:31

Hade lite grädde kvar i kylen till ingen nytta så jag tänkte jag gör en kladdkaka som vi kan mysa med ikväll! Mmm gott! Ställer in kakan i ugnen o häller upp grädden i en skål o vänder mig om för o ta socker o då häller lilleman nästan all grädde över sig... Ja så kan man ju oxå bli av me den... ;)

Av Erica - 8 maj 2014 06:54

Hade sett fram emot att göra ingenting idag bara vara me mina barn! Men inte ens d funkar me fett tråkiga väder... Ska åka o hämta d där jävla id-kortet o lämna in papper t soc me så skiter sig lite lätt ändå... Fortfarande grymt seg så inget e kul, känner mig så pissigt negativ när d e sånt här väder... :/ lämna in datorn igår me så nu får jag nöja mig me en trasig iPad när jag kollar min morron serie...

Ovido - Quiz & Flashcards