Alla inlägg den 10 maj 2014

Av Erica - 10 maj 2014 21:56

Fick ett samtal härom dan som fick igång mina tankar! Vet inte vad jag ska tro... Om detta stämmer så har jag 2 vänner som ljugit mig rakt upp i ansiktet o en sambo... Samtidigt som jag inte tror d så vet jag inte o d känns som d e nåt som inte stämmer... Innan har jag vetat att d är så o d har senare visat sig att jag har rätt... Därför är denna känsla av att inte veta o tror inte extremt jobbig!! Jag vill veta, tror gör man i kyrkan! Sanningen e alltid bäst!! Undrar nu om jag nånsin kommer att få veta lr om d som sagts stämmer... Vet ju vilka som vet frågan e bara hur man ska få folk att prata... Tänker inte ställa till nåt liv vill bara få tyst på hjärnspökena som sägar att nåt inte stämmer...

Av Erica - 10 maj 2014 07:12

Mmm lite sovmorgon o underbart väder o ingen vaknar me taskigt morgon humör kan d bli bättre?! Ja ja mår toppen!! :D hoppas d dröjer innan herr dåligt morgon humör kommer hem! Hoppas att d blir så varmt att barna kan få bada ute d hade fulländat dagen!! Bara vänta lite så får vi se vart denna dag tar vägen! :D än så länge e den toppen!!

Av Erica - 10 maj 2014 03:41

Så trött på dom så d finns inte!! Förklarar en sak för dom, då frågar dom om d man just berätta 2 min senare... Dom säger jag ska bättre mig, händer d nåt? NE precis samma sak gång på gång... Blir så satans less!! Sen undrar dom varför man e på dåligt humör... Ja, va kan d bero på?!? Jag, jag, jag allt handlar om dom... Släpp in nån annan i ditt liv, vem vet du kanske rent av gillar d... Man gör nåt då e d fel så gör man som dom bad om första gången ja då e d fel för då gjorde man inte som första gången... Jag bara undrar, hur ska dom ha d, hur ska man göra o hur länge står man ut?

Ovido - Quiz & Flashcards