Alla inlägg under december 2013

Av Erica - 28 december 2013 15:20

Vaknar av barna, känner avsky för att gå upp men e ju ett måste... :/ gör frukost till dom o lägger mig i sängen igen för att kolla färdigt filmen jag somna till igår! Kollar den o en till... Hör hur dom river huset, leksaker, lussekatter ur skåpet som smular ner över allt! Disken, leker me vatten på toa osv... Går lägger lilleman o sova midda när d e dags o tittar sen färdigt på min film o helt inställd på att se en till för o göra nåt e inte ens diskutabelt, kan jag göra nästa vecka när jag vant mig att han inte e här o d för hoppningsvis känns aningens bättre... Så när sluttexten börjar rulla så slog d mig, fy fan va här ser ut!!!! Så här vill jag inte ha d, vakna nu gör helvete!! Gick upp satte tösa i ett bad o lilleman gick me mig... Plocka upp, dammsög, golv o soffa, diska o d blev som ett nytt hem o plötsligt känns allt lite lättare! Blir nog värst på kvällarna när inget finns o göra... Men 3 mån e lång tid hinner komma på nåt o jag har verkligen nåt att se fram emot!! :)

Av Erica - 27 december 2013 22:57

Då va dagen här o d e dags att sova själv i ca 3 mån... Känns ju inte jätte lockande men vad göra? Kan ju hoppas att han vaknar o inser d ena o d andra nu när han inte har nåt bättre för sig! Älskar honom d gör jag verkligen men tycker han lägger för mycket tid på skit i stället för sin familj, framför allt barna! D har blivit mycke bättre d ska jag inte säga nåt om men barna kommer inte alltid va här o jag, ja jag vet inte hur länge man orkar komma i andra o tredje hand... Skulle va kul o komma först, nån gång... Som sagt mycke bättre, d e väl att han blir äldre o inte orkar lika mycke men d kan ju även bli omvänd effekt att man vill göra allt innan d e försent... Jag vet inte, vill bars ha tillbaka min älskling o hoppas att han kommit till insikt me vissa saker, får inte ändras för mycke, då e d ju inte min älskling längre... ??

Av Erica - 18 december 2013 13:50

Känns som allt rasar... Ända sen pappa gick bort så känns allt meningslöst o jag har hållt mer inom mig än jag brukar! Finns ingen så som e mig så nära o som lyssna... :/ sambon åker snart i 3 månader, soc godkände inte vår hyra, så vi har 2 obetalda hyror o än så länge förstående hyresvärder... Min bästa bil e åt helvete o står på skroten o min andra bil drar soppa som ja vet inte vad! Jag har inga föräldra dagar så d täcker januari kvar o vet inte hur d ska gå runt när han e inne... :/ kan inte jobba för har ingen som kan ta lilleman tills han får dagis... Allt känns hopplöst o jag vill bara gräva ner mig... Även om jag ibland tänker att d ska bli skönt när han inte e hemma så kommer jag sakna honom o just nu har jag inget att se fram emot!!!

Av Erica - 7 december 2013 08:17

Lugn o skön morgon! Bara ja o lilleman vakna o vi sitter i soffan o pratar o myser! Men d går väl snart över... ;)

Av Erica - 6 december 2013 20:55

Hämta min son igår som jag inte träffat på 4 veckor. Så imorse fick jag mess av en kompis som skrev att hon inte kunde komma på Emils kalas för hon inte har pengar o hon inte kan jobba i helgen heller... Så jag sa att hennes son kan stanna här o så blev d... Så nu försöker jag få dom 2 plus tösa o somna, tack o lov att lilleman har eget rum! Han sover gott än så länge... Imorn lutar d åt pepparkaks bak...

Ovido - Quiz & Flashcards