Alla inlägg den 28 december 2013

Av Erica - 28 december 2013 21:22

Hoppas på o somna så tiden går fortare, vill att lilleman ska börja dagis så jag kan jobba! Då går tiden lite fortare! Sambon ringde idag, d va jobbigt o skönt o prata me honom! Saknar honom så! Men d verka som han ville att vi kommer o hälsar på iallafall... Vi får hoppas d! Vill se han o krama han o bara va nära! O herregud så mycke lipa ja inte ens igår när han åkte... ?

Av Erica - 28 december 2013 15:20

Vaknar av barna, känner avsky för att gå upp men e ju ett måste... :/ gör frukost till dom o lägger mig i sängen igen för att kolla färdigt filmen jag somna till igår! Kollar den o en till... Hör hur dom river huset, leksaker, lussekatter ur skåpet som smular ner över allt! Disken, leker me vatten på toa osv... Går lägger lilleman o sova midda när d e dags o tittar sen färdigt på min film o helt inställd på att se en till för o göra nåt e inte ens diskutabelt, kan jag göra nästa vecka när jag vant mig att han inte e här o d för hoppningsvis känns aningens bättre... Så när sluttexten börjar rulla så slog d mig, fy fan va här ser ut!!!! Så här vill jag inte ha d, vakna nu gör helvete!! Gick upp satte tösa i ett bad o lilleman gick me mig... Plocka upp, dammsög, golv o soffa, diska o d blev som ett nytt hem o plötsligt känns allt lite lättare! Blir nog värst på kvällarna när inget finns o göra... Men 3 mån e lång tid hinner komma på nåt o jag har verkligen nåt att se fram emot!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards