Alla inlägg under april 2013

Av Erica - 15 april 2013 10:05

Vårdcentralen mellan 11 o 2 sen hem o slänga i sig lite mat o sen iväg till näl me lilleman o där satt man mellan 4 o 8... Känns så där! Men dom kom fram till vanlig förkylning han har slem i halsen som han drar runt, så han fick lite nezeril o fortsätta me ventolin. Sen kan man låta rosslig när man e rund o go o hon kunde inte svara på varför just runda o Goa men d finns ett namn för d: happy wiesser

Av Erica - 14 april 2013 17:00

Från vårdcentralen me barna till näl me pojken... :/ tösa hade öroninflamation o luftrörsinfektion. Lilleman har trånga luftrör som han inte berörs av men ville ändå att vi skulle åka till näl för att kolla upp d ordentligt... Känns så där men skönt att få veta va d e, har ju roslat sen han föddes fast nu e d värre... :/

Av Erica - 14 april 2013 11:57

Förlåt, förlåt, förlåt att jag inte skrivit på länge men d har varit väldigt mycke me rättegång o sjuka barn som vaknar hela nätterna o en annan har vart super trött!! Ska berätta om rättegången lite senare, sitter just nu på vårdcentralen me båda barna o väntar på läkarn... :/

Av Erica - 8 april 2013 21:47

Känns som d e mycke nu, rättegång, pengar o folk som inte tål sanningen... Så trött!! Allt snurrar o jag vet inte vad jag ska tänka om jag orkar tänka... Börjar bli jävla nervös inför rättegången men en sak e iallafall löst, min barnvakt kommer ikväll o d e skönt att d e löst i god tid iallafall... :)

Av Erica - 7 april 2013 21:06

Känns konstigt att båda barna somna runt 7 idag, hunnit me allt jag gör när barna somnat innan 8 o lite till, känns väldigt konstigt... Får antagligen igen d imorn när dom vaknar super tidigt... :/ lr så har jag tröttat ut dom ordentligt... :p

Av Erica - 7 april 2013 11:10

Kan d bli bättre än d här? Då vill jag tillägga att d bara e fågelkvitter som hörs! :D

Av Erica - 7 april 2013 06:45

Varför ska dom alltid vakna så tidigt? Så går man o kollar blöjan ne inget bajs då e d inte därför... Så försöker man prata me henne så e hon grinig o sur alltså fortfarande trött, varför gå upp då kan man undra... Jaja jag hoppas hon somna om en stund så hon e talbar sen o jag kan somna en stund till bara lilleman ätit klart...

Av Erica - 6 april 2013 20:25

Hur kan man va så jävla trött när man ändå har sovit 6,5 timmar i sträck o haft en lugn o trevlig dag? Ja jag vet inte men ska fundera på d medans jag lägger mig i sängen för att somna till tv:n kl: 20:24 på kvällen! :)

Ovido - Quiz & Flashcards