Alla inlägg den 17 april 2013

:/

Av Erica - 17 april 2013 23:09

Blev lite lätt nere när jag nu ikväll fick veta att en mina bästa o närmsta vänner har försökt ta livet av sig... Känns verkligen piss att man inte kunde finnas där för henne... Allt känns så fel, tänk om jag missa nåt tecken, tänk om jag kunde sagt lr gjort nåt annorlunda så kanske d inte hade hänt... Detta e enda tillfället man kan va glad att en vän misslyckas!!

Ahh

Av Erica - 17 april 2013 17:04

Sitter i min fåtölj o bara tar d lugnt, medans maten sköter sig själv på spisen o i ugnen! :) blir köttfärslimpa, potatis o brunsås! :) alla andra sover tösa på sitt rum fortfarande dålig, lilleman i sin babysitter o gubben i soffan bredvid mig... Så en lugn o skön stund för mig själv framför tv:n... Ahh

Ovido - Quiz & Flashcards