Alla inlägg under april 2013

Av Erica - 24 april 2013 07:46

Va d verkligen nödvändigt o vakna 20 över 7 hon e ju fortfarande svin trött o så fort man säger till henne grinar hon o väcker dom andra... Kunde sovit till 8 som vanligt så hade hon vart talbar!!

Av Erica - 23 april 2013 07:46

Då va d dags o köra lillan t dagis hon va ju inte där på hela förra veckan, men nu e hon frisk från sin öroninflamation o luftrörsinfektion... Skönt för henne o kul o komma dit igen hon tycker ju d e så kul! :) så får grabben lite mer tid me mamma utan att nån annan skriker lr klänger... :p

Av Erica - 22 april 2013 20:34

Båda ungarna i säng kvart över 8 o står o väntar på tåget... :)

Av Erica - 22 april 2013 15:42

Ligger i sängen o myser me sonen o väntar på att degen ska bli färdig! Blir hemmagjord pizza idag, inte fel! :) gnäll Maja e o köket me pappa så vi har d lugnt o skönt... :p

Av Erica - 22 april 2013 15:41

Ligger i sängen o myser me sonen o väntar på att degen ska bli färdig! Blir hemmagjord pizza idag, inte fel! :) gnäll Maja e o köket me pappa så vi har d lugnt o skönt... :p

Av Erica - 22 april 2013 09:08

Fy fan för o vakna, e fortfarande as trött ändå har jag bara vart uppe 2ggr i natt! Hoppas d blir bättre under dagen just nu e jag helt väck... Väntar på att lilleman o sambon ska vakna dom kanske kan pigga upp mig... Sitter här me tösamen hon e bara en trotsig 2 åring...

Av Erica - 21 april 2013 20:33

Kalas o förberedelser igår o i dag har vi vart iväg o kört gokart lr ja dom körde o jag o barna titta på... :) men jobbigt psykiskt. Sen hem till svärmor o käka pytt i panna o ägg, gött! Satt o tjöta o hade allmänt trevligt!!! En väldigt trevlig dag!! :D nu hemma, la barna direkt super trötta! Sen plocka jag in diskmaskinen som jag starta när vi åkte o plocka in d som tillkommit... Nu äntligen har jag satt mig i fåtöljen o känner hur jävla slut ja e! Så nu när min sambo e ute o eldar me inneboenden så ska jag passa på o se på sån inte han vill se, käka chips o dipp o bara ta d lugnt!!

Av Erica - 21 april 2013 08:25

Nu e d morgon igen då o alla barn e uppe o leker på filten! Svintrött fortfarande men man piggnar väl till under dan hoppas jag...
Just precis nu så vände min son sig från mage till rygg han har gjort d några gånger, han e så duktig!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards