Alla inlägg under april 2021

Av Erica - 11 april 2021 16:29

Idag e psyket inte alls me mig, fysiskt som igår men psyket har bestämt att idag orkar ja inte. Vet inte om ja ska skylla på vädret (som e piss) lr på att d inte e bättre/bra/borta än. Känner mig låst i min egen kropp, otroligt orre mig känsla! Så möe ja vill allra helst bli bra, d blir inom sinom tid.
O går kände ja för o ta en promenad men vågade inte så grejade hemma ist. I dag "kan" ja inte pga vädret. Vem känner för en promenad i snöblandat regn? Nej tack! Hade förmodligen inte vågat ändå men att kunna hade förmodligen fått en o må bättre...

Av Erica - 10 april 2021 14:56

Så jävla gött, dom senaste dagarna har ja känt mig bättre. Har fortfarande svårt o böja mig o komma ner på huk men d e bättre. Ja gå nästintill obehindrat, så idag har ja städat hela huset, dammsugit o skurat!! Yay!! Plus att ja e inne på.min andra tvätt, tömt diskmaskinen o fixat halva middagen. Känns så gött, psyket känns bättre, känner mig på g. E dock rädd att d ska vända o ja får ett bakslag så ja blir liggandes o inte kan röra mig lr liknande. Men så illa kan d väl inte bli sämre men inte så?stolt o glad, bra dag!
Tråkigt, måste alltid va nå. Igår gick bilen sönder så nu har vi ingen bil, kul!

Av Erica - 6 april 2021 13:35

Smärtan e inte lika intensiv men den e där om ja sitter, står, ligger lr va fän man än gör. Känns ändå som d blir bättre, kan stå o gå längre intervaller men d e ju lååångt kvar. Psyket pallar ju inte riktigt me, snart 4v av skiten o annan skit innan dess så man känner ju att man lever men undrar va ja gjort för att förtjäna detta... e ändå extremt lycklig över min förstående familj, va skulle ja göra utan er? Hjälper mig me allt ja inte kan, bör göra i detta svåra.
Idag e d ultraljud, tyvärr inget ja ser fram emot på d sättet ja borde. Vill så klart men ser allt d jobbiga som följer me...
Ska t fysioterapeuten nästa v o få övningar, får vi se va ho säger om d e på g åt rätt håll lr ej...

Ja d va väl allt ja hade o gnälla om denna dag.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards