Direktlänk till inlägg 6 december 2017

Färdig

Av Erica - 6 december 2017 22:48

Helt jävla färdig! Varit på praktik på dagarna från 8 t 14-15 o sen hämta ungar, fixa mat o sen iväg t jobbet o jobba 19-22 detta e min måndag, onsdag o torsdag. Tisdagen va 7-12 på jobb o sen 19-22 på kvällen o fredagen blir praktik 8-14 O sen jobb 16.15-22 Så känner mig lätt mörbultad! Men idag har jag haft en lugn kväll me endast 2 besök har dock suttit o väntat vid en dödsolycka i 1h... usch hemskt!! Tyst minut för pojken (tidningens formulering).
Btw så ringde de från enhet 4 där jag sökte den lediga tjänsten på vägen hem från praktiken. Hon ville träffa mig imörn för en intervju! Hoppas hoppas d jag hoppas mest på e en betydligt bättre lön för d e ja INTE bortskämd me! Känns som d kan va mon tur o få ett fast jobb me bra betalt. Jag önskar mig ett fast jobb, d e ju nära jul så vem vet... nu e d dags o snarka, ska upp 6.15 för o köra ungar o åka t praktiken... Zzzzz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 11 april 2021 16:29


Idag e psyket inte alls me mig, fysiskt som igår men psyket har bestämt att idag orkar ja inte. Vet inte om ja ska skylla på vädret (som e piss) lr på att d inte e bättre/bra/borta än. Känner mig låst i min egen kropp, otroligt orre mig känsla! Så mö...

Av Erica - 10 april 2021 14:56


Så jävla gött, dom senaste dagarna har ja känt mig bättre. Har fortfarande svårt o böja mig o komma ner på huk men d e bättre. Ja gå nästintill obehindrat, så idag har ja städat hela huset, dammsugit o skurat!! Yay!! Plus att ja e inne på.min andra t...

Av Erica - 6 april 2021 13:35


Smärtan e inte lika intensiv men den e där om ja sitter, står, ligger lr va fän man än gör. Känns ändå som d blir bättre, kan stå o gå längre intervaller men d e ju lååångt kvar. Psyket pallar ju inte riktigt me, snart 4v av skiten o annan skit innan...

Av Erica - 31 mars 2021 17:52


Även om smärtan inte e lika intensiv efter ja fick tens så är inget som vanligt! Känns som man e här fysiskt men psyket e nån annan stanns, man går på autopilot o gör d man måste, sakta men säkert. Där emellan ser man på serie o försöker undvika smär...

Av Erica - 27 mars 2021 21:07


Ja e sjukt less på d här, känna sig nere dag efter dag, handikappad o värdelös, klarar inte av o göra nånting o d lilla man kan göra tar en jävla evighet! Idag ville ja inte gå ur sängen men vid 12 tvinga ja mig ur o tänkte du måste göra nå iaf, piss...

Ovido - Quiz & Flashcards