Alla inlägg den 2 december 2017

Av Erica - 2 december 2017 22:42

Fast jobb för att vara exakt, känns inte längre så långt bort! Skulle kunna tänka mig att jobba där jag har min apl o d finns en tjänst ute på en annan enhet o jag står i valet o kvalet o söka den, dock tror jag att en rehab enhet skulle passa mig bättre men d går väl alltid o flytta inom huset senare... kommer förmodligen bli ett par tjänster lediga där jag e nu frågan e om man ska va timmis o vänta lr om man ska söka första bästa?! D e rätt annorlunda på den enheten jämfört me där ja e nu... dock får man lägga önskar schema antar att d gäller hela huset o 4 helger på 10 v. Gööött!!
Idag har vi julpyntat på avd o jag funderar på o göra d samma hemma imörn på förmiddan innan jag åker t praktiken. ?? känns som allt faller på plats sakta men säkert, hoppas jag har rätt.

Ovido - Quiz & Flashcards