Alla inlägg under november 2017

Av Erica - 10 november 2017 20:06

Sitter o tittar på idol som börja precis. Denna dagen har varit en känslobana, upp o ner mesta dels upp men när d går ner är d som o hoppa från hög höjd, fort ner o landar me en smäll! Hur länge ska man orka utan o få ett psykbryt o d smäller me en jävla smäll? D e nackdelen me ADHD o stänga inne känslor åt helvete för länge!! Rädd för mig själv, minns hur d blev sist d svartna o d va inte den bästa dagen i mitt liv...

Av Erica - 2 november 2017 21:35

... finns fortfarande men d är svår hittade!! Jag stod idag o skulle parkera på en parkering som använder sig av göteborgsstads parkerings automater o dom tar inte maestro som jag har o mitt blitt funkar inte på deras automater (undrar varför!!), så innan jag får ett nervöst sammanbrott så säger jag t farbrorn bakom att han kan gå före o ställer mig vid sidan o letar o räknar mina mynt, 9kr, han tittar lite suspekt på mig så jag säger att automaten inte tar mitt kort...
- har du pengar säger han.
-ja på kortet o detta lilla löst sa jag.
Han tar fram en tia o frågar om jag behöver mer.
Svarar lite halv desperat -ja lite kanske.
-här ta den.
-tack, tack, jätte snällt, tack säger jag o han går o jag betalat min biljett!
Underbara människa!!! Kärlek t dig!!

Ovido - Quiz & Flashcards