Alla inlägg den 10 november 2017

Av Erica - 10 november 2017 20:44

Så trött på allt jäävla tjöt!! Lägg lite jävla energi själv glr helvete!! Kasta för helvete inte sten om du sitter i glashus! Gnäll om d o gnäll om d men bränn fan inte alla jävla pengar o tro att jag på nåt magiskt jävla vis ska trolla fram d sen... hade jag kunnat trolla så hade jag definitivt inte lagt energi på en sån skit sak ändå!

Av Erica - 10 november 2017 20:06

Sitter o tittar på idol som börja precis. Denna dagen har varit en känslobana, upp o ner mesta dels upp men när d går ner är d som o hoppa från hög höjd, fort ner o landar me en smäll! Hur länge ska man orka utan o få ett psykbryt o d smäller me en jävla smäll? D e nackdelen me ADHD o stänga inne känslor åt helvete för länge!! Rädd för mig själv, minns hur d blev sist d svartna o d va inte den bästa dagen i mitt liv...

Ovido - Quiz & Flashcards