Direktlänk till inlägg 27 november 2017

Gnällig, den tiden i månaden, sur kärring

Av Erica - 27 november 2017 22:45

Källa d va du vill...
Kommer hem från jobbet o upptäcker att vissa saker e gjorda, vissa på fel sätt o vissa saker undrar man varför... t.ex skorna va iordning plockade o då har barna sina platser där alla deras grejer är på varsin hylla, vuxna har en hylla för att slippa skor överallt (vilket uppenbarligen inte funkar som ensam vuxen i ett hushåll me 4 st från 25 o upp till 34 år) men nu stod d blandat på detta skoställ... tänker då fan va svårt d e o lära sig ordning o reda men jaja d e s dammsuget o upplockat iaf... så gnäller INTE över detta.
Kommer upp o berättar att jag mår dåligt o har spytt på jobbet så jag blir hemma från praktiken imörn o ser att halva min tvätt e borta från tvättstället o frågar då vem som pillat på denna. D va Donna o vi sa t henne att hon inte fick när vi såg d. Jag säger då att hon får vika sina o Emils kläder men inte våra.
Går ut i köket o ser att vuxna människor inte ens kan ställa tillbaka som d stod o/lr snyggt på köksbordet efter d ätit klart... ställer iordning d som jag vill ha d o tänker jaja d e ju diskat o avtorkat iaf så slipper massa disk för en gångs skull, skönt! Så gnäller INTE över d.
Går förbi datarummet o ser att stolen e flyttad o tittar in o ser att kattmats tunnan är flyttad o står högs olämpligt t o frågar varför den står där o tänker att d borde finnas en anledning o flytta den o vill veta va denna e annars logiskt borde man ställt tbax den efter man dammsugit under o bakom den... får då t svar att dom städat, försöker då fråga varför d inte ställt tbax den men hinner knappt prata färdigt förrän jag blir avbruten av en irriterad stämma som säger d spelar väl för fan ingen roll vart fän den står, den e ju där inne. Känslig som jag är denna tid i månaden så ber jag honom gå o dö o går ner i sängen o gråter. Gör sedan iordning för o se min serie o vila bort mitt illamående.
E d jag som e känslig lr e d bara jävligt irriterande när d inte görs på "rätt" sätt??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 11 april 2021 16:29


Idag e psyket inte alls me mig, fysiskt som igår men psyket har bestämt att idag orkar ja inte. Vet inte om ja ska skylla på vädret (som e piss) lr på att d inte e bättre/bra/borta än. Känner mig låst i min egen kropp, otroligt orre mig känsla! Så mö...

Av Erica - 10 april 2021 14:56


Så jävla gött, dom senaste dagarna har ja känt mig bättre. Har fortfarande svårt o böja mig o komma ner på huk men d e bättre. Ja gå nästintill obehindrat, så idag har ja städat hela huset, dammsugit o skurat!! Yay!! Plus att ja e inne på.min andra t...

Av Erica - 6 april 2021 13:35


Smärtan e inte lika intensiv men den e där om ja sitter, står, ligger lr va fän man än gör. Känns ändå som d blir bättre, kan stå o gå längre intervaller men d e ju lååångt kvar. Psyket pallar ju inte riktigt me, snart 4v av skiten o annan skit innan...

Av Erica - 31 mars 2021 17:52


Även om smärtan inte e lika intensiv efter ja fick tens så är inget som vanligt! Känns som man e här fysiskt men psyket e nån annan stanns, man går på autopilot o gör d man måste, sakta men säkert. Där emellan ser man på serie o försöker undvika smär...

Av Erica - 27 mars 2021 21:07


Ja e sjukt less på d här, känna sig nere dag efter dag, handikappad o värdelös, klarar inte av o göra nånting o d lilla man kan göra tar en jävla evighet! Idag ville ja inte gå ur sängen men vid 12 tvinga ja mig ur o tänkte du måste göra nå iaf, piss...

Ovido - Quiz & Flashcards