Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Erica - 13 mars 2014 08:08

Både ja o nej, råkar fylla år idag men d e inget gulligull för d inte d ska jag inte inbilla mig... Hade def inte räknat me d heller men kan va skönt me en morgon utan gnäll att jag inte torkat av bordet just den sekund som han vill att d ska va gjort o gnäller på att jag sitter me ipaden o inte gör nåt lr ser nåt... Mmm medans han ligger i sängen o inget ser lr gör där... Va e skillnad? Man e 2 av en anledning, menar jag på... Men så händer inte när han e själv me dom för han gör som man ska o bla bla bla... Visst minns inte ens när han va själv me dom sist!! Ligga i sängen hela morgonen o gnälla d går bra o d mår man bättre av... Hjälp till istället o inte lägg hela ansvaret på mig för o sedan ha nån o gnälla på... Orkar inte ens sitta här o gnälla om hur möe han gnäller längre...

Ovido - Quiz & Flashcards