Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av Erica - 14 oktober 2014 21:08

Känner mig dissad... har haft kul hela dan o drivit me kompisen o vart lika "elaka" båda 2 men annars e d han som e värst... men nu så här på kvällen så sa jag en sak o då har jag helt plötsligt eltat p tjöta om detta hela dan o d eltat konstigt när d e han som e experten på att jävlas o driva folk till vansinne... men ska väl visa att han bestämmer, visa sig duktig o att han kan trycka ner sin flickvän nu för att vi bor här... kompisen ska bara veta vad han säger när han inte hör... men d expert inte viktigt... konstigt att jag expert den expertis här som säger vad jag tycker o dessutom kan stå för d! Tycker d e jävligt knepigt me tanke på hur länge dom känt varann... ändå får jag skit när jag säger va jag tycker o försökte skämta till som vi gjort hela dan, tål man inte sanningen o att nån säger ifrån sitt då för helvete o tjura som en jävla barnunge i soffan, värre än min 3 åring... men tryck inte ner mig för jag e den enda som vågar säga vad jag tycker o dessutom kan stå för d i slut ändan... om man e me i leken får man leken tåla!!

Ovido - Quiz & Flashcards