Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av Erica - 5 oktober 2014 10:08

Sitter själv uppe me barna o håller på o springer t tvättstugan... som vanligt e d ingen som bryr sig om att jag har saker o göra dagen efter utan bara tänker på sig själv o sitter uppe o spelar t halv 6 på möra o ringer o gapar på sin mamma halv 2 på natten så jag vaknar o har skit svårt för o somna om halv sovit dagen emellan till typ 6 när ha somna till riktigt 1h t tös vakna o hade bajsat... sovit skit dåligt hela fucking veckan o därför sket jag i o sitta uppe o tjöta me dom andra o la mig tidigt men hade nog fanns vart piggare om jag inte lagt mig... trött, grinig, irriterad o vill inte umgås me nån! Hoppas jag slipper!! Konstigt att d bara e jag som ska bry mig om allt hela tiden medan d e viktigare o dricka när man mår dåligt, blir d bättre då? Jag sitter inte o tycker synd om mig själv som alla andra iallafall!! Ne visst inte... va kallar du ditt konstanta drickande så fort nåt går emot dig? Tänk på d en stund du! SUCK!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards