Alla inlägg under oktober 2013

Av Erica - 5 oktober 2013 15:18

Saknar en av mina bästa o äldsta vän! Men vi kom ifrån varann när jag hamnade på hem med tösa o jag fick reda på att hon prata bredvid mun o va därför en av anledningarna till att jag hamna där... Känns så där men d har gått nästan 2,5 år sen dess o jag saknar henne hon va helt underbar o umgås me fick en alltid o le o ställde alltid upp om man behövde... Men kan msn lita på att d inte händer igen? Den andra personen har lärt sin läxa som för övrigt va min mamma...

Av Erica - 5 oktober 2013 09:39

Tiden har bara flugit förbi!! Tisdag: dagis. onsdag: dagis, föräldramöte o besök av vänner. torsdag: dagis, Bvc. Fredag: fotografering på dagis, besök av vänner o åkte o hälsa på vänner! Har vart en helt underbar vecka, hoppas helgen blir lika underbar, den har iallafall börjar bra!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards