Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Erica - 14 oktober 2013 13:43

Helgen va trevlig men en besvikelse, hennes hund kissa på gardinen o vem fick ta hand om d?? Hon hjälpte inte till o diska, städa, mat, lite me barna, hon rökte hela tiden, hennes hund drar in massa skit, hon åt allt vårat bröd... :( o allt detta fick ju oss att bråka istället... :/ båda undra ju vart våran gamla kompis tagit vägen hon som alltid hjälpte till me allt o inte kunde sitta still en sekund utan greja hela tiden... Istället fick jag be henne diska efter att hon ställt sig o gjort mat till sig själv o när jag precis diskat upp allt... :/ fick be henne tvätta gardinen som hennes hund pissat på men efter halva dan o hon fortfarande inte tvättat den då fick jag göra d för att inte riskera en ful pisse fläck på den... Istället låg hon på soffan o spela på sin telefon lekte lite me barna, rökte o sov... Känner mig lite besviken, trevligt men saknar min gamla vän! Va inte därför jag bjöd hit henne men hon va dessutom gladare...

Av Erica - 14 oktober 2013 12:45

Helgen va trevlig men en besvikelse, hennes hund kissa på gardinen o vem fick ta hand om d?? Hon hjälpte inte till o diska, städa, mat, lite me barna, hon rökte hela tiden, hennes hund drar in massa skit, hon åt allt vårat bröd... :(

Ovido - Quiz & Flashcards