Alla inlägg under september 2013

Av Erica - 21 september 2013 13:12

La mig vid 11 pojken vakna 12 o somna om till strax efter 5 o sen höll jag på o krångla me honom till halv 7 innan han somna in o mitt i allt när jag trodde han somna så la jag mig o då börjar ret hostan o när den slutar så börjar han igen... Men sen sov han till halv 10 iallafall så fick ju sova en stund till iallafall... :) o nu sover han midda o tösa somna i soffan men har vaknat nu o hjälper pappa möblera om igen... Inget ovanligt här!!

Av Erica - 20 september 2013 15:31

Blev en längre väntan än väntat... Haha d va roligt... :p just nu grejar han me bilen o väntar på en kompis som ska hjälpa till... Sen när dom e klara så ska vi åka till affären iallafall... Kul att vi gör nåt ihop... När kompisen kommer så ska jag sy lite åt honom så får jag en glass från ben & Jerry en betalning vi kom överens om för längesen o den duger fortfarande... Mmm cookie dough!! Men längtar tills vi ska åka!! Just nu sover båda små så d e lugnt o skönt för stunden... :) ligger i soffan o kollar barn program...

Av Erica - 20 september 2013 10:54

Sitter o väntar på att sambon ska komma hem så vi kan åka in en sväng till stan o kolla affärer... Har lagt lilleman nu så han e pigg o fräsch när vi åker... Han ringde precis o va hos farmor men skulle strax åka, så skulle han fixa bilen o sen åker vi... :)

Så här blev ommöbleringen...

Av Erica - 20 september 2013 07:59

Bra start på dagen me att börja möblera om kl 7 på morran... Ja d e ju inget ovanligt att möblera om i d här huset men så tidigt, kan man inte få frukost först?! Jaja d e snart tillbax som d va igen... Bara vi får ordning på isoleringen på verandan så man kan ha sovrummet där igen...

Av Erica - 19 september 2013 23:26

Skit internet va segt d e... Ladda ner hela Sverige bakar för missa ju givetvis o spela in d... :/ har pausat d en stund så kanske jag får se slutet i en helhet oxå... Tråkigt o se 1 min vänta 1 o så vidare genom slutet när man får veta vem som åker o vem som får stanna... Nu kanske d funkar en stund... Hoppas!!

Av Erica - 19 september 2013 11:58

Man e sugen o tänker köpa nån form av sött sen ångrar man sig o låter bli sen när man kommer hem ångrar man sig att man inte gjorde d... :/ men hade man köpt så hade man ångrat sig för d för man vet vart d sätter sig... Så hur man än gör så ångrar man sig, d blir en ond cirkel av d hela... :/

Av Erica - 17 september 2013 13:11

När man haft svåra o jobbiga perioder så finns d små saker ljud o liknande som får en o tänka på d... Man tillbringar mycke tid o för tränga så många grejer av sitt liv så hör man en låt lr ett uttryck så kommer allt tillbaka... Varför e d så svårt o få nya glada minnen som ersätter dom gamla? E man verkligen så besatt av att förtränga att man e oförmögen o ta in nåt nytt? Ska verkligen försöka o skaffa nya istället för o förtränga, så försvinner dom nog automatiskt när dom nya tar plats... Kan ju hoppas för just nu känns livet på topp men man har ju ändå ett förflutet som man inte kan göra nåt åt mer än att leva i nuet o göra d bästa av d så har man snart inget dåligt o tänka tillbaka till om man har fler glada minnen... :D känns som en bra dag idag... :D ska jag bara komma på va vi ska äta... :/ ;)

Av Erica - 16 september 2013 21:42

Då har man kört hem äldsta sonen till dagis så hans pappa kunde hämta honom på eftermiddan...
Har vart en bra helg me mycket bus o stoj mellan barna, huvudsaken e att dom har roligt!!

Ovido - Quiz & Flashcards