Alla inlägg den 8 september 2013

Av Erica - 8 september 2013 22:25

Ja då va denna helgen över... I fredags va vi på utflyttnings fest, kul o ha en anledning o göra sig iordning för en gångs skull... D va jätte trevligt träffa en kompis som jag inte sett sen sommaren 07... Skit kul o tjöta lite skit!! Tjöta me allt o alla o hade skit trevligt! Sen blev d krogen o 2 orgasm slank ner lätt som en plätt!! Va hemma halv 7 på möran o minans som va barnvakt va tvungen o åka kl: 10 så hon väckte ju mig då givetvis så en va ju lätt seg o go!! Så somna lilleman vid strax innan 11 o tösa biten somna i sin sacko säck i lite mer än 1h så då passa jag på o blunda lite... Sen tvinga vi en kompis o köpa pizza, gott! Senare kom farmor o dom andra åkte o hyrde film o köpte lite gott till... :p medans jag va hemma me barna o deras farmor tjöta lite o precis när vi lagt barna så kom dom andra så ble d lite mer skit snack innan filmen, kolla på filmen sen börja dom o värma tester o hålla på så jag somna i soffan... Haha men vakna typ 1h senare när sambon greja i ordning innan sängen... Så d blev toa o sen tvär däcka jag i sängen... Gött! Vakna vid 3 av att tösa skrek i panik!! Hon ville ha lampan tänd... :/ så vakna grabben runt 6 o fick välling o domna om till halv 9 d va inte helt fel måste jag säga!! Denna dagen har vart rätt seg den me! Men tvättat 2 maskiner handlat taco o lagat o resten av dagen o kvällen gick till att spela super Nintendo yoshis Island, kuul! :p nu ligger jag i sängen o kollar på the odd life of Timothy Green, verkar spännande så ska nog fortsätta me d nu! Jo just d kompisen fick en pojk i fredags han vägde bara 5915g... :/

Godnatt!!

Ovido - Quiz & Flashcards