Alla inlägg den 7 augusti 2018

Av Erica - 7 augusti 2018 22:11

D händer en hel del i mitt liv som jag väljer att inte skriva här, jag funderar dock på om jag ska göra d, vet dock inte vart jag ska börja lr om jag ska ta me allt... en del är inte min sak att dela även om d handlar om min familj... antar att man kan börja me allt från detta år, man kan oxå ta allt från d att vi träffades... jag är nämligen väldigt trött på allt o hur vi blivit behandlade!

Så va tycker ni? Vad vill ni veta, hur långt tbax? Skriv en kommentar!

Övrigt idag har varit en tråkig dag me matlagning, tvättning, vikning o hängning av tvätt, så kul har jag om dagarna men jämfört me all skit så skulle jag inte byta för allt i världen!
Nu taggar jag för en kväll på jobbet imörn o efter d en tidig jävla morgon ef jag o Molly ska på utflykt på jobbet, ska bli så trevligt!!

Av Erica - 7 augusti 2018 00:45

Första lediga dagen på 6 dagar o e ledig imörn me sen väntar 7 dagar puh bara o ta djupa andetag o köra...
Idag har min underbara kollega varit o hälsat på o hon berätta att hon kände sig hemma o att vi va välkomnande, Donna tjata som vanligt o visa runt i lägenheten o när d va sova dags så fråga hon om hon ville läsa en gonatt saga... ? lilla ängla barnet... Emil va blyg t en början men släppte relativt snabbt o han satte igång o berätta saker han me... Vi käkade ihop o kolla kort o hon träffa Lundgren som hon tycker e skit snygg o han som vanligt e passiv o osäker... så kan ju hoppas hon tar initiativ, han behöver en rejäl kvinna!!

Imörn väntar mer tvätt o hushålls roligheter o slappa innan d blir jobb resten av v o lite t... jippi or not men va gör man, pengar går åt...

Life is Good for a working mother...

Ovido - Quiz & Flashcards