Alla inlägg den 27 oktober 2017

Av Erica - 27 oktober 2017 21:59

D va disco på min dotters skola idag o vi frågade innan om man skulle klä ut sig i o me att d va i samband me Halloween o fick då t svar att d får man väl om man vill d har jag inte tänkt på.
Min dotter ville då klä ut sig t häxa. Så vi målade henne svart runt ögonen o grön i ansiktet o hon hade en jättefin svart o orange häxkläning på sig o hatt, givet. När jag lämnar så ser jag att några barn inte va utklädda men såg ju inte alla så tänkte inte mer på d, åkte hem o titta på film me sonen. När jag hämtade henne så berättar hon att dom andra barnen hade skrattat åt henne för hon va en häxa o tydligen den enda som va utklädd. Hon va lite ledsen när hon kom hem o jag berätta för henne att hon e en tuff tjej o att hon är modig! Sa även att d e viktigt att vara sig själv o vill man klä ut sig så får man d o om dom andra barnen skrattar så e d dom som e dumma!! Men nu när hon sover o jag sitter o tittar på tv så känner jag mig som världens sämsta mamma!! Mår så dåligt över att jag lät detta hända min älskade underbara dotter!!

Ovido - Quiz & Flashcards