Alla inlägg den 5 september 2014

Av Erica - 5 september 2014 18:05

Fick samtal från min chef i Stenungsund idag som säger att hon kan inte ha kvar mig inte verksamheten för jag har missar medicin o spelat spel på datan ett flertal gånger... vilket jag finner väldigt konstigt eftersom jag inte missat nån medicin e väldigt noga med detta!!! O spelat på datorn har jag gjort 1 gång o d står jag för... men tydligen så håller alla på jobbet med om detta o jag blev så ledsen att jag börja lipa i telefon... inte för att jag inte får komma tillbaka utan för att folk pratar skit... varför kan man intentioner hålla sig till sanningen? Jag behöver inte vara där om dom inte vill men att stänga av mig helt från jobb för nått som intentioner stämmer d e bara grymt!!!
Tur jag har d inyentenyedioten Kungälv kvar...

Nåt positivt e att sambon kommer få en ny förvaltare så vi slipper den andra idioten! Bara hoppas att denna gör d hon säger så får vi se... svårt o få d värre...

Ovido - Quiz & Flashcards