Alla inlägg under februari 2014

Av Erica - 5 februari 2014 13:15

Minst sagt iallafall!! Ringde o väckte mig från jobbet o fråga om jag kunde jobba, visst ska bara få ungarna till dagis... Så vi hår upp klär på oss o hoppar in i bilen o åker... Kommer en bit härifrån i en kurva så släpper bilen o jag parerar men får inte upp den så jag bromsar i stället ner farten o vi glider ner ett dike fullt med vatten, får klättra ut genom förar fönstret, stannar en bil som ringer 112 o väntar med barna medans jag springer på gärdet en bit för att komma över diket... Under tiden så stannar en till bil som hjälper mig hålla dörrarna medans jag tar ut barna... Räddningstjänst o ambulans kommer o frågar hur d e med oss o eftersom allt e bra med oss så börjar jag oroa mig för bilen o hur d ska gå med den o kan jag köra hem o så vidare... Vi får sitta o värma oss i ambulansen o under tiden kommer bärgare o sen polis så får man blåsa o ha korsförhör... Bilen kommer upp o startar o går men d har ju kommit in vatten i den så han tar me den till verkstan o kollar över den o nu väntar man på svar från försäkringsbolaget om dom kan börja jobba på den lr inte... Men på verkstan verka d som att dom skulle laga den, d va inga stora skador på den mest blöt men inte dom som bestämmer utan bara som han trodde... Snurrar lite lätt i huvet just nu, åkte innan 8 o va hemma 10 o barna skulle få frukost på dagis så allt va bara ett jävla kaos... Fick skjuts hem av polisen o glömde hem nyckeln med bilnyckeln så polisen fick åka o hämta den av bärgarn, ja herregud! Sitter här nu strax efter 1 o vet fortfarande varken ut lr in... Aldrig kört av vägen me barna i bilen innan fy fan d va d värsta jag vart me om...

Av Erica - 4 februari 2014 09:26

Den allra första dagen som han fick permis va på alla hjärtans dag, känns som ett tecken! ;) d e visserligen bara 8h plus körtid men d e mycke när man Max får träffas 2 ggr i veckan i dag 2h o den andra dagen 3h så har man ju inte råd o åka båda utan får välja en så e d ju värt hur mycket som helst!! Längtar så!! O kan bara tänka mig hur tösa reagerar hon har saknat pappa så, frågar efter honom imellanåt... :D

Av Erica - 1 februari 2014 22:09

Åkte hem t mor me alla ungar o tog en minisemester... Träffa en vän o hennes ungar o bara ha en go helg! Längtar hem men vet att jag inte har nåt hemma så får väl stå ut me o va här där d händer nåt iallafall... ;)

Ovido - Quiz & Flashcards