Direktlänk till inlägg 5 oktober 2018

Dom finns...

Av Erica - 5 oktober 2018 20:44

D finns fortfarande snälla människor i denna värld! Jag har träffat 2 av dem på 2 dagar...
Igår när jag skulle tanka så fick jag fullständigt hjärnsläpp o slog in fel kod... får panik o slår väldigt noga in koden igen o inser samtidigt som jag trycker ok att fan d e ju fel kod o nu har jag ett försök kvar o står i fullständig panik på g t jobbet o typ tomt på bensin o ingen kod... shit!! Sätter mig i bilen för att försöka komma på den, ding så poppa den upp i huvet! Jag gick ut o tryckte in RÄTT kod noga o långsamt pga sista försöket... rätt äntligen men då får jag medges ej ist, va i helvete, provar igen o ne samma sak igen. Kommer på att dom har en gräns på 1200, för över lite t för säkerhets skull o provar igen efter en stund, medges ej! Sliter mitt hår o funderar på vad jag ska slå sönder... provar en annan, medges ej. Hittar en personal o frågar o hon har ingen aning, prova o ring kundtjänst... fuck ne d har jag inte tid lr ork me just nu, åker iväg o hoppas att jag kommer t tappen vid jobbet. Yes kom fram o trycker i kortet något deppig över att d va 62 öre dyrare men jaja ta iaf lite så jag kommer hem... stoppar i kortet o slår koden o får chip ej läst, tar ut o gör rent, chip ej läst, tar ut slickar på kortet i desperat försök att d magiskt ska hoppa igång, putsar sömn en dåre, chip ej läst... gaaaahhh en man står vid den andra pumpen, frågor honom lite snällt om han kan hjälpa mig så han försöker, medges ej... frågar om han kan tänka sig o tänka 200kr om han får d kontant så jag kan komma hem... snälla människa gör detta ??
Idag så låna jag kompisens kort som jag swisha t o sen tanka jag äntligen!!! Åker sen t jobbet men när jag åker hem så stanna jag på Ica o skulle köpa lite grejer, skickar t kompisen o skriver glöm inte swisha tbax o hämtar mina varor, står i kön o när jag kommer fram t kassan kommer jag på att om kortet inte funkar o tanka på så funkar d väl för helvete inte o bet me, idiot!! Försöker o ne givet inte... säger t kassörskan o ta en i mellan o att mitt kort har börjat krångla men jag beställt ett nytt o att jag ska försöka lösa d me ett annat kort... när jag står där o krånglar me kort o swish o massa skit o förhoppningsvis löst d så kommer kunden efter för o bet sina varor o frågar: krånglar d, ska jag betala för dig?
-ne d behöver du inte, jag har löst d nu tror jag...
Mannen säger t kassörskan lägg på hennes varor på mina.
-oj tack, men du behöver inte...
-d e lugnt, du hjälper mig när jag står här nästa gång!!
-ja d ska jag absolut göra! What comes around, goes around.
-ja så e d verkligen.
- tack så jätte mycket!!

Va har jag gjort för o förtjäna d? Nåt tydligen o d känns så bra, lyckorus!! ??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 11 april 2021 16:29


Idag e psyket inte alls me mig, fysiskt som igår men psyket har bestämt att idag orkar ja inte. Vet inte om ja ska skylla på vädret (som e piss) lr på att d inte e bättre/bra/borta än. Känner mig låst i min egen kropp, otroligt orre mig känsla! Så mö...

Av Erica - 10 april 2021 14:56


Så jävla gött, dom senaste dagarna har ja känt mig bättre. Har fortfarande svårt o böja mig o komma ner på huk men d e bättre. Ja gå nästintill obehindrat, så idag har ja städat hela huset, dammsugit o skurat!! Yay!! Plus att ja e inne på.min andra t...

Av Erica - 6 april 2021 13:35


Smärtan e inte lika intensiv men den e där om ja sitter, står, ligger lr va fän man än gör. Känns ändå som d blir bättre, kan stå o gå längre intervaller men d e ju lååångt kvar. Psyket pallar ju inte riktigt me, snart 4v av skiten o annan skit innan...

Av Erica - 31 mars 2021 17:52


Även om smärtan inte e lika intensiv efter ja fick tens så är inget som vanligt! Känns som man e här fysiskt men psyket e nån annan stanns, man går på autopilot o gör d man måste, sakta men säkert. Där emellan ser man på serie o försöker undvika smär...

Av Erica - 27 mars 2021 21:07


Ja e sjukt less på d här, känna sig nere dag efter dag, handikappad o värdelös, klarar inte av o göra nånting o d lilla man kan göra tar en jävla evighet! Idag ville ja inte gå ur sängen men vid 12 tvinga ja mig ur o tänkte du måste göra nå iaf, piss...

Ovido - Quiz & Flashcards